2006年12月26日 星期二

拆禮物日

拆禮物日!!仲記得小時候好期待今日,因為可以將包住禮物o既包裝紙盡情撕去,正式同禮物見面,感覺永遠都係咁興奮!!!

唔知幾時開始,聖誕禮物得番舅母送的一份...其實我o地越o黎越大,佢送o既o野亦越o黎越貴,真有d唔好意思呢...不過佢今次同我o地講,話我o地大喇,今年係最後一份...哈哈,似乎出年我要自己買禮物俾自己喇!!!

今日係連續四天假o既最後一日,咁o岩成家人都無約,所以我不斷遊說原本唔肯出旺角o既媽出去shopping,結果群眾壓力下佢都肯出去,好開心呢!!!!我o地成家首先去o左食極之好,之後三母女同兩父子分頭去shopping,我買o左對今年好hit o既七分褲,本來仲睇o岩條短褲,但可惜得番大碼...嗚...睇怕今個星期要繼續我o既shopping大計先得!!!

==================================================

今日肚瀉...但奇在呢幾日同我一齊食o野o既人都無事,都唔知我食錯o左d咩呢!!!


沒有留言:

張貼留言