2006年12月15日 星期五

Rain's World Tour

Rain's World Tour 係12月15號係韓國正式展開,上星期我都收集了唔少資料,因為好想襯비1月12同13來港開concert時去睇,但點知今年d飛比上年貴一倍有多,而場地就o係機場亞洲博覽館,場地太大,相信只有$980同$1280 d飛先可以睇清비 o既靚仔樣...唉...所以我都係放棄喇,唯有等演唱會出DVD先睇啦!!而家就睇住youtube先!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=nGFtM-lyrKY


另外,報紙雜誌充斥住徐子淇嫁入豪門o既報道,呢位小妮子青春可人(比我小十幾天),笑容甜美,身材豐滿,冰雪聰明(無記錯好似會考7優,高考1優,仲要經濟碩士畢業),出身小康之家,而家仲要嫁入豪門...好似集所有幸運幸福於一身,睇住佢幸福滿溢、甜到漏o既笑容,真係羡慕死人呢!!

=====================================

另外,今日同honey出o左尖沙咀,因為好想睇boot呢,不過周圍都好多人,我o地又遲出到去,都無乜心機睇呢!


5 則留言:

  1. 之前都有諗過睇阿Rain o既 concert,咁難得佢O黎香港演出 ~~~

    其實我並唔係佢o既fans,之前亦都唔會留意佢,不過我鍾意睇勁歌熱舞,所以都有諗過睇佢o既 concert,不過////不過真係好貴呀 ~~~~ 多數都係睇DVD 架喇 !!!

    回覆刪除
  2. 其實我上年係會展已經睇過Rain o既concert,o個次睇二百幾,但超遠,帶埋望遠鏡都唔係睇得佢個靚仔樣好清,所以今年佢o黎我都好想再睇,但要睇就當然係最貴...可惜今次實在貴得太利害,不得不放棄呢!!!

    回覆刪除
  3. 徐子淇的遭遇, 很像童話故事中的公主一般. 又聰明, 又美麗, 又能幹, 像她的條件這麼好, 而又沒有架子, 是很難得的.

    回覆刪除
  4. 的確令人羡慕,當然啦,最重點反而係'王子'要專一,若果佢o地真係可以永遠係埋一齊,咁樣就真正係一個完美o既童話故事喇!!! ^.^

    回覆刪除
  5. 對, 王子專一最重要! 我自感沒有那麼幸運, 所以我打算積極儲蓄, 買姑婆屋算了.

    回覆刪除