2006年12月7日 星期四

又係Besstty生日會

今日放工出o左TST會合Cindy,Rebec, Bess同Betty, 因為Cindy考完試,可以補祝Besstty生日!!!

我大約六點七八個字去到TST,同Cindy睇boot,d boot真係好貴呀,非常認同cindy話set o左budget就好難買到boot呢句說話...!!!睇完boot去o左Parklane間RSH, 終於俾我搵到我睇中o個對賴茄波鞋喇,估唔到佢仲打埋九折先收我coupon,我變相$300就買到呢對波鞋,抵到爛,真係要多謝幫我買coupon o既friend呢!!!

之後我o地去o左Munch食飯,Bess要OT所以比較遲先出到o黎,雖然我o地人少少,但都相量o左唔少大姐會要務、發表o左大家對師妹擅改樓名o既感慨同不滿...仲聽o左Bess分享佢去南韓旅行時還到o既'阿婆事件',認真爆笑,哈哈!!!Cindy仲好有心,買o左兩份好有心思o既禮物俾Besstty,其中送俾Bess o既係一隻肥豬公仔,同Bess本身擁有o既豬公仔'火腿'可以配成一對喇,我同Rebec都覺得呢隻女豬仔改名叫'午餐肉'cutie d,但主人話鍾意佢叫'煙肉'喎...哈哈...!!!!

放工後o既聚會永遠都係最令人心情愉快,忙記工作o既最好活動!!!!期待一月之旅!!


沒有留言:

張貼留言