2006年12月5日 星期二

Appraisal

今日老細同我做appraisal,其實我都好想知自己表現如何,但結果全部項目我都係得'3'(評分由1-5),老細叫我唔好太在意2定3定4分,因為我先前毫無經驗,只係短短幾個月唔會睇得清我表現如何...噢,呢個appraisal忽然變得無乜意思添!!!不過聽老細語氣,我表現其實達到佢o地預期,但當然仲有進步空間啦...我要加油先得!!!

5 則留言:

  1. 多謝呀,我會加把勁o架喇!!!!你都係呀!!

    回覆刪除
  2. 下次個份應該會有impact嫁勒﹗

    回覆刪除
  3. 似乎你份工做得幾開心, 好事來的. 加油吧!

    回覆刪除
  4. 大家咁話,你都唔好想太多,有時諗得太多反而令心情唔好o架!!!

    回覆刪除