2006年12月31日 星期日

Happy New Year!

本來今日同同事燒o野食,但後尾去唔到,於是下午同honey出o左街shopping,目標係行勻尖沙咀旺角!!!

由於怕迫,所以先去o左尖沙咀,食o左好幾年前去日本時,導遊介紹佢認為香港唯一一間有日本風味o既拉麵店,一試果然好味(可惜我honey傷風,口淡淡話食咩都無味!!),價錢合理又唔收加一,唯一只係要等好耐位同地點偏僻,不過我諗我一定會再o黎!!!Yummy!!

係Parklane同Mirama Shop完之後經九龍公園行向海運,好耐無去過九龍公園喇,睇到好多雀鳥,其中d大小紅鸛粉紅色真係好靚,我仲好似d一家大細咁影相,嘻...雖然有d無聊,但間中行o下公園都真係幾happy!!

再之後行去海運,忽然聽到草蜢唱歌o既聲,仲係live o既,我成個心都跳出o黎喇,於是即刻去追尋聲音來源,原來係Nokia New Year Eve 個show o既彩排聲呀,若果我早d知有呢個show,可能問o下舊同事會拎到飛都未定o架...本來我都無諗住一月尾再睇草蜢演唱會,但聽到草蜢live o既彩排聲,忽然又令我有d心思思想再睇...

夜晚o係旺角食o左一哥火鍋船,經濟實惠,嘻!!不過shop o左成日比我更想買o野o既honey一d收獲都無,反而我就買o左唔少accessories呢!!...十點幾番到屋企,同honey邊傾電邊睇Nokia個show,係電話一齊倒數...話時話,我o地好似好幾年都係電話倒數,出年同人迫o下都唔錯,因為我未試過去尖咀銅鑼灣呢d旺區倒數呢!!

 

Happy New Year!


1 則留言:

  1. 我有去睇Nokia個show呀,好正呀草蜢 !!!

    回覆刪除