2006年12月28日 星期四

塞網

27/12/2006

放完四日假番工,真係想大叫'唔制',甚至想自己今日繼續肚瀉可以拎病假唔使番工...哈...都係幻想o下算吧!!

今日有兩個同事放假,公司變得好靜,再加上地震關係,網上大塞車,搞到我勁悶呢!!...好不容易放工,晚上依然入唔到yahoo...唯有用Notepad寫住日記先,好彩我爸剛買o左個external DVD writer,既然上唔到網,不如backup早前影o既無數畢業相!!!

無得上網,今晚就無得同我Honey傾計喇,所以佢打手提俾我,就係呢個時候,清脆o既'o彭'一聲,兩年前同honey去泰國買o既一條頸鏈鏈咀掉在地上裂開了...雖然唔係咩名貴o野,但那吊咀都算精緻,所以我望住鏈咀上o既裂紋,都真係幾心痛呢...


沒有留言:

張貼留言