2006年12月30日 星期六

再三

首先...尋晚我媽再三問我今晚係唔係屋企食晚飯,因為佢打算煲湯(仔女大,少o左人係屋企食飯,自然少煲湯...)!!!

跟住...我再三問我honey今晚想唔想我去環球嘉年華(我唔玩機動遊戲,興趣唔大又怕唔抵!)!!

之後...Honey再三話'是但啦,唔去都無所謂啦,橫掂你都唔玩!'!!!

於是...我再三話俾我媽知我今晚係屋企食飯!!

點知...Honey今日後悔,下午先話想我都去環球嘉年華!!!

結果...我再三咁話'你唔好再早d...!!!'....

 

...有d唔開心添...原來今日咁多一對二對去,就算我去到唔玩都可以湊熱鬧嘛...而家Honey自己去玩,咁若果我遲d想去環球嘉年華,邊個陪我去...


1 則留言:

  1. 呵呵! 我終於返呢啦!!  嘉年華係我公司對面啊, 我都唔玩d咁激嘅嘢, 我如果去都係行下咋! 妳想去咪搵我囉! 我哋都好耐無見啦!!

    回覆刪除