2006年12月15日 星期五

畢業相(最終回) ~ 同事

Yeah!星期五心情特別好,今日著o左條新買o既黑色褲,都幾型幾好睇,可以著平底鞋行步路都輕快d!!!!

由於之前唔係放o左假就係約o左Honey食飯,上星期俾大老細投訴話我難約...今日終於可以一齊食喇,簡直補番晒之前無一齊食o個幾餐添...因為埋單$134...!!!!!另外,今日同三位同事夾份請兩層樓食Tea,好彩四個人夾咋,都無咁肉痛...

食完Tea同事們都得閒,所以同我影畢業相!!!!哈哈,無錯,係公司著袍影畢業相!!!其實我雖然都想同同事影,但真係無諗過主動問同事影唔影呢!!!點知上星期有同事MSN問我幾時同佢o地影相喎,真係正合心意,而且本身都要帶袍番公司等放工可以番中大還,所以係公司影畢業相呢件事忽然變得好順理成章咁呢!!!!雖然係公司無乜景點,但幾個月來第一次同同事影相,都幾開心,Yeah!!!


左上: 我Team同事
左下: 我Team同事 + Office內同我最傾得埋o既女同事
右: Office內同我最傾得埋o既女同事 (佢染o左個綠色Highlight,好激呢!)

夜晚我有得癡爸爸公司車番屋企,點知塞車,番到中大還袍又等車...結果六點離開公司,八點半先番到屋企,兩個半鐘內,我諗有個半鐘都係'等了又等',真係等到我傻!!!


2 則留言:

  1. 影左好多畢業相呢~~~~~

    回覆刪除
  2. yeah,係呀!!!今日終於還o左袍,畢業相之旅真正結束lu~ 影o左咁多相有排執囉!!!!!!

    回覆刪除