2006年12月1日 星期五

接放工again

講番尋日,由於我department有d recreation fund未用晒,所以尋日lunch就去o左灣仔逸東軒食!!今次其實係我番工後第一次參加department活動,原來計埋其他building,大約有70多人...當然,我只識得自己o個圍台d人啦!!

今日食飯之餘仲有大抽獎,可惜我抽唔中,加上食物麻麻(雖然有翅有蝦有魚,但好多都煮得太咸!),所以食到中途已經好眼訓呢!!!

至於今日,公司又有同事買o左dopod 838pro,水貨3千5百幾真係好吸引...搞到我又心郁郁...

Lunch又約o左honey,同佢食o左強記,個番茄牛腩米線好鬼正!!!!!食完我同honey去o左行citysuper,好多聖誕樹飾物,不禁幻想將來如何佈置屋企呢!!!!今日放工又有honey陪,已經連續三日喇,有人陪放工,坐車時間都過得特別快呢!!!


5 則留言:

  1. lunch都食到咁豪~~~

    回覆刪除
  2. 係呀,出公數嘛,唔食o既話d recreation fund expire o左都無用呢~

    回覆刪除
  3. recreation fund, 幾好 wor. 我公司好少搞娛樂, 因為我公司將我外判去 client 公司, 所以我每星期都享有 client 公司o既福利, 就係買o野飲 / 汽水只係 2 蚊 (不過我唔鍾意飲街外o野), 同埋每星期有免費水果 2 件, 仲有每月有高層買檀島咖啡店o既o野食俾全公司做 tea.

    回覆刪除
  4. 明天係星期三, 我最喜歡的一個工作天, 因為每到星期三o既 3:30pm, 就可以去 pantry 拎免費水果一包 (每包有 2 件不同款式的水果), 拎水果時, 我就會感到時間過得好快, 就怏星期五, weekend 係自己時間, 可以休息!

    回覆刪除
  5. 都已經好好啦,我公司其實都無乜活動o架,至少我知好多有番咁上下大o既公司會有xmas party,但我呢度就無囉...好想抽禮物呢!!嘻!!

    回覆刪除