2006年12月23日 星期六

灰目

今日去o左拎我對灰色大眼Con喇,急不及待帶住同我媽出沙田shopping,我一帶上眼覺得好誇張o架,有少少後悔揀o左淺灰而唔係深灰,不過後尾睇耐o左,又覺得隻色其實顯眼得o黎都唔算太誇...哈哈,唔知大家又覺得點呢?


8 則留言:


  1. 有冇得睇埋塊面呀,就咁睇就誇誇地啦,可能睇全相又唔太過...好靚!

    回覆刪除
  2. 你又會唔會配番對玩o下呀!!!!??

    回覆刪除
  3. 其實都不錯啊!

    回覆刪除
  4. 可唔可以sd你而家灰con d相黎睇睇啊!?

    回覆刪除
  5. 覺得點呀?其實都幾好睇呢!!你都想配??

    回覆刪除
  6. 系啊, 可唔可以話我知你呢隻系咩牌子同系邊買架;*)

    回覆刪除
  7. 我係我由細到大幫襯開o個間眼鏡舖買o架,因為佢有晒我度數同弧度,所以我去到只係揀色咋!!由於信得過,所以我都無深究佢係咩牌子!!!因為我帶o既係一個月o個種,個盒掉o左喇,不過隱約記得好似係A字頭,總之唔係Freshkon/One Day...唔好意思呀,俾唔到咩資料你呢!!!

    回覆刪除