2006年12月17日 星期日

滿足

雖然今日係入冬以o黎最凍,但好彩天朗氣清,有太陽照住又唔多覺凍...不過我可是訓到十一點多先起身,都算破記錄(平時星期六日多數訓到九點幾十點) ,所以搞到lunch同屋企人比平日遲出去食飯,要排隊等位呢!!!

食完飯shopping,雖然今個月o既糧餉已用得七七八八...(無錯,聖誕購物月嘛...月中已所餘無幾...慘!!),但難得終於睇o岩boot,價錢又適中(至少不用過千...),仲要係玻璃鞋(得番最後一對,但試上腳size剛好!),所以好快就買o左!!(滿足!!!)

之後又去o左配color con,其實都兩年無配過喇,近排大眼con又咁hit,所以好想聖誕新年去wet帶o黎玩!!!還記得之前淡紫色con大獲好評,所以今次決定試差唔多feel o既灰色,為免帶o左唔多覺,所以揀o左淺灰,希望唔會太淺啦,太激我怕受唔到呢,哈哈!!!(好滿足!!!)

夜晚出o左梨木樹海霸同親友做冬食晚飯,今次已經係第三次去,因為我o地認識呢度o既其中一名大廚,上次o既黃金蝦同八寶鴨還令人回味無窮,今次估唔到又有咁多新菜式,好似鼓油皇大蝦、拳頭咁大o既脆炸生蠔、醉蟹、巨型海參鮑粒(鮑粒可是3x3立方厘米咁厚咁大呢!)、魚飯等等,每碟用巨型碟上台(每碟分量應足夠2圍x每圍12人食用),我o地成圍十七人個個都食到好飽呢(我好耐未試過feel到個胃頂住個橫膈膜喇...哈...)!!!!(非常滿足!!!)


1 則留言: