2006年12月2日 星期六

畢業相@HKU暨Besstty生日會

又影喇,不過今日轉戰HKU!!下午兩點幾,Athena、Rebec、Bess、我以及住Hall認識o既兩名HKU師妹Alice同Wing&Wing男友由HKU開心公園出發,沿中山階、荷花池、孫中山像、月明泉、May Hall、陸佑堂...一路影到大牌坊,Betty於四點加入大隊,其間約o左第二d朋友仔o既Jenny都o黎影埋一份,好開心!!

特別要多謝大姐會送俾我o個紮靚靚心型黃玫瑰花束同埋Wing男友呢位咁Pro o既攝影師,d相真係好鬼靚,最鍾意下面呢張,好有feel!!!

影完相好鬼支力,我o地於是係Starbucks食o野傾計,了解o既咁耐無見o既Wing同Alice近況,睇見佢o地初出茅廬投身社會,不禁令我諗番起兩年前o既自己...就算係而家,我都仲覺得自己好'BB'...唉...

七點幾去o左Times Square食越南o野慶祝Bess同Betty生日,但卻換來一肚子氣,事先book台時又唔講明幾點要讓番張台出o黎,o係我o地食緊o野時就不斷問我o地'收得未'、'蛋榚上得未'、'要唔要甜品',仲好快收晒我o地d食具,今時今日咁o既服務態度實在離晒譜!!!結果我o地唯有轉移陣地,去o左飲o野!!!

今次Clok買o左個外形幾得意o既蛋榚,上面寫住'Besstty'(Bess + Betty合體!),好搞笑,再加埋Rebec買o既生日禮物,祝兩位壽星女越大越靚!!


唔知點影出o黎o既神奇'鬼'相!!


1 則留言: