2006年12月9日 星期六

平凡的一天

多了一張證書,應該幾年內都唔會再增添任何證書喇,係時候收拾一下自己的文件,一執就係一個早上,又令我諗起先前想數碼化家中所有文件同相片o既念頭,奈何屋企無Scanner...睇見咁多又黃又縐o既紙張,真係不勝其煩...!!!!

由於過去幾星期都去o左影畢業相,事隔成個月,今日終於可以再陪家人於週末食番個午飯,之後仲一齊出去睇'碌碌椅',其實屋企相買成大半年喇,一直就唔o岩時間去睇,今日終於完成任務,好o野!!!

幾星期六日都節目豐富,好耐未試過好似今日咁,可以靜靜係屋企relax o下喇!!!


2 則留言:

  1. 我都好享受留在家中度過週末的, 或者煮下o野食, 因為我喜歡悠閒的感覺, 最好就係可以去節奏比較慢的地區走走, 例如郊外, 因為都市節奏好快, weekend 我 prefer 好好休息, 享受內心的寧靜感覺.

    回覆刪除
  2. 對呢,呆在家也是很好的消閒活動...不過我諗我要戒掉在家掛住上網的壞習慣呢!!!

    回覆刪除