2006年12月21日 星期四

Merry Xmas!!

心情大靚,一早就將我尋晚整好o既xmas e-card send俾同事朋友,收到好多reply,其中有個同事仲話個公仔好得意,問我係邊上網搵,我話佢知係我以前自己畫o既,佢好鍾意,聽到真係好開心呢!!!

等我係呢度都post 呢張e-card祝大家有個快樂聖誕!!!


===============================================

現場直擊: 今日lunch同同事去times square附近做冬,俾我o地目擊Times Square聖誕樹著火,我即時影o左著黑煙相同埋救熄後聖誕樹得番支竹o既相!!哈哈,食完飯番到公司即刻send番俾同事睇,我好似做o左同事們o既特派記者咁呢!!!

另外,今日我先第一次同一個月前番工o既新女同事食飯,佢竟然問我team同事入面係咪有個同我幾似樣,曲髮帶眼鏡o既女仔...噢...o個個女仔咪又係我囉,只係我今日帶o左con...!!!!!係呢度番o左幾個月工,佢係第二個人以為'帶眼鏡'同'唔帶眼鏡'o既我係兩個人喇...!!!!另一個同事仲搞笑話,我應該答佢'係呀,帶眼鏡o個個只番星期一至四,星期五我先番!'!....!

===============================================

食完飯番到公司都兩點半Lu,係咁二做o左陣o野就已經心散,同坐我對面位同事吹水吹到放工!!!今日難得平時好忙o既幾位同事都可以準時四點鬆人,咁高興,所以一齊去o左金鐘Dan Ryan's Chicago Grill飲o野,同事們話我係全場最細個呢...佢o地仲怕我唔飲得,話果汁都唔好飲,應該叫益力多...!!!第一次同同事去wet咋,仲見到其中一個同事女朋友呢!!!!

yeah,尋日開始我未放假先興奮,呢幾日聖誕假真要過得開開心心!!!Merry X'mas!!! 


4 則留言:

  1. 我都差點忘記 email 一些 Christmas e-card 給海外的朋友呢! 今晚將會忙得很. 預祝 Merry Christmas and Happy New Year of 2007!

    回覆刪除
  2. 你張咭好靚呀﹗merry christmas!  

    回覆刪除
  3. yeah,好開心大家都咁鍾意張卡呀!!!! 聖誕快樂!!!!

    回覆刪除