2006年12月4日 星期一

變態

o係公司發生o左件令我好odd o既事,仲令我諗番中學時遇過的變態人同事(當然,中學件事再odd多幾倍!!)...幸好有同事見到,為免無謂猜測,我放工前都有同同事講發生咩事,雖然換o黎'好正常o者'o既回應,但我都安心少少...希望那些令人'not feeling comfortable'的人同事快d係我眼前消失!!!

4 則留言:

  1. 又有變態fans 呀?!

    回覆刪除
  2. 其實未至於變態,但我覺得好唔自然同唔舒服!!!

    回覆刪除
  3. 其實未至於變態,但對方的言行對我有影響,令我覺得好唔自然同唔舒服!!!雖則對方言行的確'好正常o者'...但影響到我我就覺得有問題!!!!

    回覆刪除