2006年2月10日 星期五

無信心

今日無乜特別呀,陪o左我媽去沙田行街,不知不覺行o左三四個鐘,可能shopping得太開心啦,哈哈,買o左條裙呢!!!!下午開始又狂煲劇,夜晚send o左兩封application letter,最終我都有鼓起勇氣send去o個間同我舊公司性質一樣o既公司,不過send o既時候心情真係幾緊張,個腦不自控咁有'唔好叫我去in'o既諗法,似乎我對自己無乜信心呢...


4 則留言:

  1. 妳唔係無信心, 妳好似比之前家公司嚇親, 有點反感吧!  或者唔係妳想像中咁呢!  又有可能兜兜轉轉最後都係會做呢行,   哈哈!  因為我都試過好決心咁離開都緊個行, 點知一個機玄巧合又做番呢行, 直到宜家轉唔到行Lu..   

    回覆刪除
  2. 無錯呢,我都佑見工要有自信,自己都無信心,人o地又點會信得過你呢!!!!今日我收到對方email話大約今個月20號之後先會call人interview囉,希望一切順利!!!

    回覆刪除
  3. 無錯呢,我都知見工要有自信,自己都無信心,人o地又點會信得過你呢!!!!今日我收到對方email話大約今個月20號之後先會call人interview囉,希望一切順利!!!多謝你鼓勵呢!!! ^.^

    回覆刪除
  4. 祝妳好運   係啊, 見工都要講運氣傢, 我好相信呢樣嘢傢, 因為我一向都唔係咁好彩, 同一份工但係做個家公司永遠都比人辛苦.

    回覆刪除