2006年2月16日 星期四

一個Casual Interview

今日一早得知我要重新寫過份俾我細佬公司o既Proposal, 噢賣葛!!!!!!!!我真係好唔想做功課呢!!!

下午出o左去interview,我上星期講過我有個written test o個度,尋日收到interview時真係幾驚喜,因為我諗住實無!!!!今日去到,原來唔係interview,而係個department head 想同d interviewee 傾計,所以好casual,所以我覺得我並非個Written Test 過到關...!!!!!由於一朝俾我份功課煩住,所以我去in時無乜心情,我甚致覺得等我讀埋個part-time完晒所有功課先番工仲好,所以我係in時有o個句講o個句,講埋自己有乜缺點,無乜目標,樣樣apply...因為我覺得呢份工唔請我我無損失呢!!!!!呢個Department Head好好人,佢知我缺泛方向,所以講o左好多o野俾我聽,教我應該plan好自己條路,唔好咁快無自信...我都係第一次interview in 得咁casual,而且呢個department head真係好好人,我深信佢係一個好老細,能夠跟佢做o野應該唔錯!!!!

最後佢話我知如果我被shortlist,下星期會有個formal interview,要見panel,幾個人一齊in我一個,嘩...好驚,雖然呢一刻我無乜鬥心,不過我都希望下星期會有好消息!!!


1 則留言: