2006年2月26日 星期日

決戰偷心男 작업의정석

同Honey睇o左"決戰偷心男 작업의정석",睇見靚女孫藝珍咁生鬼o既演技,都幾有驚喜呢!!!!不過套戲比我想像中簡單,我開頭以為會有少少深度,講o下男女主角發現自己真係鍾意對方而唔知點算,但原來無囉,成套戲純綷係雙方角力o既搞笑片!!!!不過...有樣o野幾o岩,男女一起,的確係一角力遊戲,有時真係幾難睇透對方o既心!!!!!

男主角宋一國唔太靚仔,甚至係睇完都唔多記得佢個樣!!!而孫藝珍就真係超靚女,我Honey話覺得佢靚過宋慧喬!!!!而我都覺得佢著睡衣o個場真係好性感好索,好正,同"夏日香氣"個可憐feel真係好唔同,好似兩個人!!!!不過佢有幾場戲d表情動作同笑聲竟然令我諗起金三順,唔知佢做呢套戲時係咪參考過'我的名字叫金三順'呢?

官網: http://www.sunsoo2005.co.kr/

點解一日間會有180度轉變呢?令我腦入面打晒問號,有d唔識反應同無所適從呢!!!!


2 則留言:

  1. 你由屋企睇到戲院都係韓劇~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,係呀,韓流勁嘛!!!!我諗我得閒o既話可以學埋韓文,睇得多韓劇都識幾句"唔緊要","我知道"...

    回覆刪除