2006年2月12日 星期日

回憶

元宵佳節,我同honey只係o係屋企附近行街了事,就好似平常o既週末一樣,本來平平淡淡無乜特別,但夜晚我o地忽然係電話中提起我倆走在一起o既過程,一傾就傾o左兩個幾鐘,十分回味,懷念同感動...!!!

其實間唔中回憶o下當年情都幾好,雖然有d o野雙方都唔記得o左,但至少可以重溫一次大家都記得o既o野,不至淡忘...加上回憶o既同時,我o地又可以重拾溫暖o既感覺,應晒今日o既中國情人節呢!!

原來...今日都唔係咁平凡,因為我發現到回憶係一樣充滿力量o既東西呢!!!!


1 則留言:

  1. 祝情人節快樂! 只要情人在身邊去邊到, 點慶祝都係開心,幸福!

    回覆刪除