2006年2月3日 星期五

見長輩

今日去o左我Honey屋企拜年,第一次同屋企以外o既人打牌呢...

每次見完都有甩難感覺...其實點解又一定要見呢???????點解要同honey以外o既人打交道呢???????乜唔係兩個人o既事咩???????我由細到大最差就係唔識人情世故,要我同長輩相處真係難過登天,唉...

 


3 則留言:

  1. 係啦!  我都係比較慢熱, 如果覺得大家講唔頃就唔講嘢,  講得頃就咩都講得個種人, 所以D人都會將我同阿妹比較, 覺得我唔多嘢, 其實唔係囉, 只不過我阿妹實在太多嘢講嘅人, 係好嘈個隻啊!  其實兩個人走在一起係= 兩家人嘅事, 第日結婚一定無得避囉!

    回覆刪除
  2. 可能係細個屋企'培養'成咁啦,我其實連自己d親友(長一輩如舅父母等等)都無乜兩句,連親友都唔熟,你叫我點識同'其他'長輩打交道呢... 至於慢熱呢,我絕對係啦,我係之前份工做o左半年都同d同事唔太熟,都係靠一個比我'熱情'o既朋友(summer intern)帶起我,我先'開始'同其他人熟d咋,不過其實我對住我班好姊妹都勁多o野講呢...哈哈,人總係會有活躍同靜兩面o既~~~~

    回覆刪除
  3. 妳同我幾年前好似啊, 不過再過幾年一定會有進步,  人越大見嘅人越多, 妳會發現有好多奇奇怪怪嘅人, 而自己會好自然咁識得面對呢D人啦!  我比較衰我個人好講眼緣囉!  加上唔係咁鍾意D人一味自己講啊講啊, 唔理人感受, 又唔比機會人發言, 咁點溝通呢!

    回覆刪除