2006年2月22日 星期三

聚舊

今日去o左PolyU做Project,多得以前同事兼好友Vivi幫手,我做o左四個interview(!),等我係下星期一同Final Project o既Supervisor online meeting時有番d料,唔使到時口啞啞,實在太好耐,Thank you Vivi!!!!

由於都好耐耐無見,所以我o地之後去o左傾計,講番公司同同事們o既近況,有d消息都幾令人嘔心,唔敢亦唔想去想像...而其他人就好忙,忙到身體唔舒服,希望佢o地快d有'安樂日子'過,努力!!!

傾完計,腦海中又浮現o係舊公司o既情景...我不禁有'慶幸我走o左'o既感覺...

=========================================

夜晚上堂,個Lecturer話香港樂壇好多悲傷情歌,因為香港年青人好享受失戀o既痛苦,享受o個種淒美,浪漫同瀟灑...

成班同學聽到都縐晒眉頭,覺得難以想像...雖然我平時聽開歌都好少留意歌詞,而且多數鍾意聽中快版歌(我覺得慢歌好悶...),所以我對失戀情歌無乜特別感覺!!不過,話時話,睇劇集時,睇見男女主角失戀,我都會有淒美o既感覺,有時都會諗點解自己現實中試唔到呢d感覺...呢種諗法其實係咪人人內心深處都有,但唔敢公開認而已呢?...有甜蜜o既開心歌唔聽而去聽失戀歌(阿Sir話失戀人一定少過拍拖/結o左婚o既人,所以失戀歌多人有共鳴係講唔通!),呢d係咩心態呢...

=========================================

兩日喇,仲未有電話...


1 則留言: