2006年2月11日 星期六

團拜

尋日去o左沙田龍華酒店同我honey d親友們團拜,今次係我第一次正式見我honey d親友(之前撞過兩次),本來都好驚,但佢d親友都幾好人,至少溝通方面舒服少少...

我o地六點幾去到,佢d親友就打麻雀,而我同我honey同佢d表弟們就坐係度等!我honey都幾多表兄弟姊妹呢,而且佢d表姐同醫生表嫂都幾靚女,而且個個都好識得social,同d長輩勁好傾,如果我都可以咁就好喇!!我唯一比較傾到計o既就係佢個表弟,傾得埋o既原因係佢都係讀HKU,所以有共同話題,加上佢又係比較'自閉',唔識同親友們social,所以傾到幾句,相信呢d就叫做'物以類聚'...

今次見完後總算過o左一關,加上逗o左唔少利是,去一去都值o既,希望留到好印像俾佢d親友啦~


沒有留言:

張貼留言