2006年2月13日 星期一

情人節快樂!!

情人節快樂!!!今日我過o左一個簡單o既情人節!!!!


今日我同媽媽去o左沙田拍拖食飯行街,本來我想順道買d o野送俾我honey,不過睇唔o岩呢,最後我買o左條幾誇張o既頸鏈俾自己做禮物,幾抵呢!!大約五點,買完整布甸o既材料我就出發去搵我honey!!

夜晚我o地打邊爐,之後就邊食我個'芒果'布甸邊睇林海峰個talk show o既影片,但我o地唔記得買芒果...好彩都仲有西米o者!!!!今次係我第一次加西米入布甸,但唔知係咪d西米水問題,今次整個布甸竟然有兩層喎!!!因為無芒果,所以味道差少少,唔夠香,而且d西米一粒粒,令到本來應該滑滑o既布甸有d'鞋'呢,下次一定要整好d!!!!!不過,我honey好似完全唔覺'鞋'口,無芒果但都食得好滋味咁,我都好開心!!!!

另外,今日我今日買o個條鏈我honey話一d都唔靚喎!!噢...!!!!

 <== 唔靚咩?!

 


2 則留言:

  1. 芒果布甸加左西米咪唔係有甸囉, 似西米露喎!嘻嘻!講笑咋! 我都好想食啊!

    回覆刪除
  2. 哈哈,無錯,係凝固o左o既芒果西米露走芒果!!!第一次整西米,d西米比我想仲中要煮得耐先變透明呢!!!

    回覆刪除