2006年2月2日 星期四

不捨

今朝起身已經好晏,執埋o野後出去食北京餃子,都OK好味啦,最緊要平靚正!!!

三日兩夜話咁快就完喇!每次同我honey去玩,玩完之後都會有好唔捨得o既感覺,雖然一齊o左已經好耐,但係好少機會可以一齊'生活',所以每次有機會'朝夕相對',我都會特別珍惜!!!好期待同Honey o既下一個假期...

 


7 則留言:

  1. 真係羨慕妳哋咁恩愛啊!!   妳honey 好似 I LOVE U BOYZ 嘅  DONALD 啊 (商台dj)  嘻嘻!  唔好介意啊!

    回覆刪除
  2. haha,我honey好鍾意睇有線I Love U Boyz個節目,佢仲話其中一個好似'Se7en'呢,唔知係咪你講o個個,我都要問o下佢邊個係Donald先得,哈哈哈!!!!(呢張相影得佢麻麻,哈哈,好似呆o左咁...哈哈!!!!)

    回覆刪除
  3. 妳男朋友好似無咩笑容囉!  同個靚女一斉應該笑都收唔到聲先係啊嘛!       講開又講, 妳行街係咪好多人走頃呢有無興趣拍廣告做MODEL 之類呢?

    回覆刪除
  4. 哈哈,呢張相佢係無乜笑容呢,但其實我覺得佢係唔識對住鏡頭笑o個種人囉,佢個人其實好搞笑,有時仲好無聊,所以唔會悶,嘻!!!!!  哎唷,無喇,無喇,試過幾次啦,但o個d應該都係'握'人o架喇~我真人'幾好肉地'同埋我唔高o架,哈哈!!!!!

    回覆刪除
  5. 死囉! 妳影相咁瘦都叫"好肉地"啊, 咁我一定你大肥婆啦, 再加上成四個月無做嘢, 我都知自己又肥左啦,斬唔知點算, 我個人又唔鍾意做運動, 唉~~!!

    回覆刪除
  6. 恭喜! 找到一個會搞笑的男朋友, 人一生最怕就係悶, 看到你的笑容就知你一定唔悶啦。

    回覆刪除
  7. 多謝你呀Forever!!!!

    回覆刪除