2006年2月4日 星期六

Rebec生日會暨新春團拜暨第3屆大姐會週年大會

今日一點九就去到元朗同Cindy會合買打邊爐o既夜晚,因為今晚係"Rebec生日會暨新春團拜暨第3屆大姐會週年大會"o既大日子呀!!!!

買完o野o地就上Cindy屋企,Jenny,Clok,Athena,Rebec,Bess,Emily,Karen都陸續到達,我o地有幾個就以糖做籌碼打麻雀,另幾個就幫手洗打邊爐o既食物,好嘈好熱鬧!!!!其間因為Jenny早走,所以我o地先同Rebec呢個'25女'慶祝生日,加上今日係人日,係今日食雪榚蛋榚真係好應節呢!!!!大約七點幾我o地開餐喇,我o地仲邊睇林狗個talk show邊食,d食物份量預得o岩o岩好呢!!!無乜浪費,太好呢!!!

食完飯我o地又重溫我o地大姐會o既'經典電影''白雪蘋果",其製作認真連Cindy男友阿Chris都大讚...哈哈哈...成套'戲'大約一個鐘,我全程笑到流晒眼水呢!!!!!

再之後我o地就選新一屆大姐會周年大會,因為就係兩年前Rebec生日,屬於我o地十位好姊妹o既'大姐會'正式成立,今年已經第三屆喇,時間過得真快!!!!!首先由上年財政Bess派發製作認真精美o既財政報告,每個人o既'大姐會'戶口支出收入幾多一清二楚,睇得出佢做足準備o架...雖然出面了$9.9 o既誤差...哈哈!!之後Clok呢位前主席就evaluate番過去一年大姐會running上o既問題,更改搞生日派對o既負責人次序,重新厘定幹事職責,好認真o架,忽然令我諗番以前住Hall開樓會時o既情景,好懷念!!!!Evaluate完之後就由上屆幹事抽出今屆幹事喇,結果係:

主席:Cindy(籌備非生日會之活動、大姐生日前1個月提醒pic準備)
財政:Karen(處理一切大姐會財務事宜)
聯絡:Emily(協助主席及生日會pic聯絡工作, 文書)

選完幹事就到送生日禮物俾Rebec喇,不過今次出o左少少意外,因為Rebec自己已經買o左我o地送o個樣o野呢...雖然證明我o地好了解佢心意,但係真係有少少唔好意思呢,希望佢唔好介意啦...!!!

今日我玩得好開心呀,始終對住你o地我先可以玩得咁'放'呢,多謝Jenny去日本o既小王子襟章手信,多謝Besso既精美財政報告,多謝Cindyo既熱情招待,多謝Cindy父母封利是,多謝所有大姐今晚都盡情盡興...o係今日呢個咁高興o既大日子~Rebec生日會暨新春團拜暨第3屆大姐會週年大會,等我引用Kareno個句"大姐會千秋萬世,永垂不朽"作結啦!!!!

想知大姐會係乜?可以去呢度睇睇啦,個網頁係我整o架,但好耐無update lu.. http://hk.geocities.com/bigsistersclub


2 則留言:

  1. 真係好羨慕妳啊, 有個幸福家庭, 有個錫妳嘅男朋友, 仲有咁大班嘅好姊妹,真係青春無敵啊! , 一越大朋友就越少,同好朋友d聚會就越來越少, 因為都有家庭, 唔可以成日見, 話題都唔好似以前咁, 咩都都講一餐,一斉去旅行, 可以同我傾得頃嘅就越來越少, 大家追求嘅嘢都唔同左, 有時都幾感慨傢, 到現時為止在生活方式最無變嘅係我, 有時覺得自己都幾孤單傢, 不過又已經漸漸習慣一個嘅活動了(唔好誤會啊,我唔係無朋友),只不過時間上會自由d,唔駛約出來可能要兩個星期前預約先出得來, 只好越來越習慣享受一個人, 亦都要習慣孤單. 

    回覆刪除
  2. 其實我除o左佢o地以外都好少朋友喇,因為我中五後拍拖,所以之後都比較少同其他同學玩呢,如果話仲有keep contact o既中學朋友都係得一個咋,不過好彩我讀U時住Hall識到呢班好姊妹,因為日對夜對,乜o野壞習慢同醜態大家都瞭如指掌,所以唔熟都難囉!!!不過大家畢業後真係少見o左好多喇,但因為人多(十個),所以都keep住有姊妹生日時會食餐飯咁囉,如果無佢o地,我諗我都係會得番我男朋友一個咋!!!!

    回覆刪除