2006年2月6日 星期一

被點名了



請列出 10 件最想做的事(短、長期均可)。被點名人士除了要回答別人的問題,還要在最後多提出 1 條問題,然後再邀請 5 位朋友加入,並留言告訴他們已被點名。

(1)搵到理想o既工作

(2)快d做完份Final Project

(3)減磅

(4)早睡早起,日日做運動,拉筋,令硬骨頭變得柔軟

(5)同男朋友去旅行,食大餐,踩單車...

(6)同屋企去旅行

(7)update自己個homepage

(8)執/晒電腦相

(9)學好日文

(10)見到我妹搵到工(我真係唔想再到佢游手好閒!!)

小雲的問題:如果要改寫一件與自己有關的歷史事件,會是甚麼? 細個學游水教練覺得我遊得好,叫我去大池游,我為o左聽媽咪話怕浸親無去,如果我跳o左過大池游,可能今日做o左女飛魚,哈哈哈...

愛心的問題:如果要你完全忘記某個人,你會忘記誰? 自已

猫巴士問:你想點死?同最愛o既人攬住一齊死

挑那媽的問題:假如能夠擁有一種特異功能或武功絕學,最想要哪種?輕功

多情孤星的問題 ﹕若你有讓人死而復生的異能,最想讓誰復活 ﹖我太婆

voodoo Child 的問題 : 用乜方法打救全港老左?  唔明

舒姐的問題: 可唔可以和我交個朋友呢 ? 可以

遙遠的問題:邊三種人你覺得最乞你憎?污漕,油淋淋,核突O既陌生男人; 做O野慢吞吞O既人;撘巴士係我附近釣魚O既人

Cafe9123 的問題 :如果可以俾你自己選擇做男性定係女性 ... 你會點選 ? 女仔

愛家女的問題  : 如果你可以變做一個卡通人物,你會做那個?  大卷草子 (龍貓)

北海的問題  : 如果你要在一個地方生活到老,你會揀什麼地方? 香港

Forever的問題 : 你的理想寵物是什麼呢?

feonko的問題 : 你的理想結婚年齡是多少呢?

指名道姓:Emily, Bess, Betty, Clok, Jenny



2 則留言:

  1. 哈哈哈, Vivi ,唔知你睇唔睇到呢篇呢,上次我睇你日記成五十幾條問題太長我無玩到呀,哈...唔好意思呢..

    回覆刪除
  2. 這玩意像似是病毒般廣泛傳播,哈哈!

    回覆刪除