2006年2月19日 星期日

又見工

"陣間要去Interview喇,應該係final in,雖則話應該要以平常心去in,但我都係好緊張呀...希望一切順利!!!

**********************************************************************

in完喇,我最少見到另外六位candidates呢,而且個interview俾我想像中簡單,令我覺得呢個並唔係final in呢喃!!!!!個interview只係自我介紹同問幾條問題,十五分鐘就完o左,完全無叫我用英文講o野或問一d好難o既問題,我覺得我表現都中規中距,最失敗係當佢o地問我有無問題問番佢o地時,我諗唔到囉,因為我無預備定呢...希望唔太緊要啦!!!由於個interview都幾簡單,加上有咁多candidate,要表現突出都幾困難呢,而家唯有乖乖係屋企等消息啦!!!!

 


3 則留言:

  1. 希望妳快D收到好消息啦! 

    回覆刪除
  2. 大家咁話!!!你又搵成點呀,有無interview??

    回覆刪除
  3. 唉! 又SEND多兩間AGENCY 搵工, 不過連電話都無個, 我呢行好似唔係咁多人轉工啩, 比想像中少囉, 都唔知點算, 其實我都唔係要求高啊, 真係無咩工POST出呢囉!

    回覆刪除