2006年2月8日 星期三

音樂

夜晚上堂講師帶o左一大堆舊碟上堂,因為佢唔想掉o左浪費,所以就想分俾d學生,我有幸第一個答到問題,所以可以揀先!!!不過d碟實在太舊,而且好多都係英文歌,所以唔識,揀唔落,最後俾我見到一隻未開封o既孫燕姿名曲演奏版,d歌有綠光,天黑黑等,都唔太舊啦!!!後尾所有無答問題o既都可以揀碟,我由於已經有一隻,所以我等其他人揀晒後先再揀,本來都無諗住再拎(因為實在揀唔落!),但點知俾我見到有隻日文碟係2002出o既無人要喎,因為係正版,所以有日文歌詞,而家我又多一樣日文教材喇,哈!!!!!

        
  <=就係呢兩隻碟喇,唔知有無人識...

另外,今日上堂講唔同類型o既音樂特性,我而家先知R & B,中式小調流行曲,港式流行曲,台式流行曲係點呢!!!!


3 則留言:

  1. 咁究竟有乜分別呢

    回覆刪除
  2. 哈哈,我從簡啦!
    中式小調流行曲: 即係顧家輝o個d經典歌咁,節奏簡單,用中式樂器,句子對答明顯同埋無二部和唱;
    港式流行曲 = 中式小調流行曲 - 中國古代元素 + 潮流元素;
    台式流行曲就同港式差唔多,但句子多數比較長,而且歌曲內容勁慘 (e.g. 王傑,張宇o個d歌);
    R & B(即節奏藍調)o既節奏多係'chok' o下'chok' o下(個lecturer係咁形容),而且歌詞內容多與性有關,會有好多'ad lib'(即興唱法, lecturer話就係d歌開頭o個d '依依哎哎' o既呻吟聲!!!),唱腔多數會學黑人咁厚聲d!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,我從簡啦! - 中式小調流行曲: 即係顧家輝o個d經典歌咁,節奏簡單,用中式樂器,句子對答明顯同埋無二部和唱; - 港式流行曲 = 中式小調流行曲 - 中國古代元素 + 潮流元素; - 台式流行曲就同港式差唔多,但句子多數比較長,而且歌曲內容勁慘 (e.g. 王傑,張宇o個d歌); - R & B(即節奏藍調)o既節奏多係'chok' o下'chok' o下(個lecturer係咁形容),而且歌詞內容多與性有關,會有好多'ad lib'(即興唱法, lecturer話就係d歌開頭o個d '依依哎哎' o既呻吟聲!!!),唱腔多數會學黑人咁厚聲d!!!

    回覆刪除