2006年2月21日 星期二

梳乎厘生日蛋榚

今日下午六點幾出o左尖沙咀,因為今晚大姐會又有生日派對呀!!!主人翁本來有兩位,但Athena因為出水痘關係o黎唔到,希望佢快d好番啦!!!

今晚我o地食法國菜,d o野味道唔錯,Service又幾好,所以幾OK!!!我o地仲特登買o左支白酒飲,支酒係賣酒位仁兄介紹,話o岩d無飲開酒o既女仔,因為德國酒易入口d,甜d,飲o左幾啖都覺得唔錯,幾易飲,不過d酒精都幾勁,飲勁少都有'wing wing'o地o既感覺呢!!!!全晚最特別o既就係餐廳特別為我o地做o既梳乎厘生日蛋榚,相信唔係人人都食過,個梳乎厘好大個,入面仲有水果呢,好特別好好味!!!!

食完蛋榚,我o地又試發揮我o地o既想像力,諗繼'白雪蘋果'後,再拍一套片,獅子王真係唔錯o既題材,哈哈!!!!送禮物後我o地就散場喇!!!


3 則留言:

  1. 嘩! 好吸引啊! 妳哋去左邊間法國餐廳啊, 介紹下啊!!

    回覆刪除
  2. 間餐廳叫Causal Smart French呀,地址係厚福街8號地下4號鋪!!!個蛋榚好似係之前bk位時order o既,好似$160呢!!!! ^.^

    回覆刪除
  3. Thks!  我會去試下!!

    回覆刪除