2007年6月12日 星期二

勁忙

噢,有個project勁趕,未來呢個幾星期實忙到飛起喇!!!!不過我絕對會堅持我準時放工o既原則....希望得啦!!

連續兩晚奧馬義工training,尋晚o個個太'上堂'喇,好眼訓,都集中唔到精神聽!!不過今晚呢個專for我division o既就好好多,好interactive亦informative,收到好正面關於做義工o既應有態度,唔好抱太大期望可以直接接觸賽事,亦獲知更多training o既資料,之後有d training (on site visit)可能平日呢,要請假去,都咪話付出唔多!!!

公事忙、義工忙...仲要忙大姐會、忙打波、忙慶祝...

很充實...不過...開始好支力喇!!


5 則留言:

  1. Be frank, some training sessions are quite boring and dull. But cheer up and keep going. Sorry for misleading. I learn that the gold medalist will not come to HK shortly.

    回覆刪除
  2. I have only attended two classes which are for my functional team and I found the information is fruitful and made me exciting. Maybe you are too busy and tired that made you fell asleep at class?

    回覆刪除
  3. to Master Kanobe & Music Lover: 哈哈,我都明呀,Gen o個d堂for 晒咁多人,好難係小組形式,有趣極有限,而且大部份人都放工趕去,仲要未食o野,想唔支力唔眼訓都難呢!!! 你o地都係take 番自己division同mandatory o個d course??我尋日聽到有d人上埋其他division o既堂呢,其實我都有Interest知o下其他division o既o野,但afford唔到咁多時間呢!!!!

    回覆刪除
  4. I have taken almost all electives and found the most interesting are GEN2, GEN5, COMP1 & 2 but I am not sure your speakers are same with us. Anyway, MS1 and MS2 are the most boring ones. Beware!!!!!!

    回覆刪除
  5. 有d人真系去埋其他果 d class架, 有時間我都想去, 學下野. Comp 1 and Comp 2 are really interesting classes, I attended it in 25 May, MK, were you there?    

    回覆刪除