2007年6月15日 星期五

妹,你喉嚨好紅喎!!!

Sick Leave,好彩無堅持去番工,唔係得番半條人命咁真係會嚇親同事!!!!

今朝起身喉嚨好痛,成個人好支力,不過公司有o野趕,於是一早叫同事send d file俾我等我o係屋企可以幫手做,同事仲主動幫我整remote access,等我可以做埋testing,點知搞完一大輪都唔得,最後佢o地個個話我病就唔好o係屋企做o野咁辛苦,叫我星期一先做...不過我星期一仲要覆診呀,星期二又假期,我真係怕趕唔切呢!!!!

睇醫生,醫生一望我喉嚨就話:妹,你喉嚨好紅喎!!!...唔怪之得我今日喉嚨痛到o野又唔想講o野都唔想食啦!!!醫生話我感冒,仲開埋退燒葯俾我,要我星期一再覆診添!!!我諗都差唔多兩年未試過病成咁,等我今晚乖乖食葯,聽日要好番d,咁先可以精精神神去cindy生日會!!!!


7 則留言:

  1. Girl, take good care and I wish you will get well soon!

    回覆刪除
  2. hello呀!又要麻煩你啦! 我找唔到你所講的編輯版面呀!其實應該係邊個位置架!我試過入去'外觀設計'的'版面設定'又冇很編輯,又試過入' 外觀設定 '進階自定'得'背景圖'編輯 又試過改都唔到....我應該點算好呀.... thx...    

    回覆刪除
  3. 希望你快d好番啦﹗

    回覆刪除
  4. To 渠務工人: Thank you ar,己經好番好多喇!!!! To: 琳琳: 我o係你blog回番你喇,希望你整到啦!! To: Monchhichi珍妮: 好番好多喇,你見我尋日講o野咁有中氣就知啦,哈哈!!!

    回覆刪除
  5. u so poor. wish u'll get better.  

    回覆刪除
  6. FEON: 小心呀! 要多d休息~ 希望你快d好返la!

    回覆刪除
  7. To Leslie: 多謝呀,差唔多好番喇!!!yeah! To Bet: 多謝呀,好開心你留言俾我呀!!嘻!!!!!仲有,希望你下次去到大姐會活動啦,前日諗諗o下我好似半年有多無見過你lu!!!!

    回覆刪除