2007年6月20日 星期三

我們的八年!!

Honey,八週年快樂!!!

尋晚o係我最炆最傷心o既時候踏入十二點,八年了,o係呢個咁重要o既日子我竟然無晒mood,honey唯有o係電話盡量安慰...好彩我無耐後都無事,相約好今日見面時間後便睡覺去!!!

朝早番工,同事一句關心,問我尋日趕唔趕到車去順利村...唉,本來都無諗住講,點知都係忍唔住滔滔不絕咁講出我尋日o既愚蠢經歷,講著講著竟然仲係好激動,有少少眼濕濕,同事們除o左苦笑外亦深表同情,'唔怪得你眼腫腫啦!'...經一事長一智,同事們都叫我應該認o下路!!!

其實尋日喊得咁傷心都可能係因為搵唔到人聽我訴苦而屈住o左自己,而家情緒得到渲洩,心情終於平復晒...哈哈,成件事又的確係個大笑話o既,算啦...我唔介意大家將我呢件事當笑話o黎同人分享!!!

放工,差d又要OT,好彩我上星期向同事透露過今日係我一個重要日子,於是佢好好人咁幫我擋o左份OT job,話俾我老細知我同我Honey八年...老細好好人想放我走,於是打鑼咁搵第二個OT,當然,我呢個當事人要出聲啦,於是全team都知我今日同honey八週年...噢...太揚了,不過都無計,揚便揚吧,今晚唔使OT先係重點,不過...辛苦了無故要OT的同事,心中萬二分地覺得唔好意思,但老細盛意拳拳,我honey又已經就到,唯有快快鬆人!!

六點半走,唔知係咪我當黑,呢兩日俾各類交通工具玩殘,企o左半個鐘,望住兩架爆滿o既車駛過...幾時先上到車呀,分分鐘我OT埋先走車都未到都唔定!!!到火車站,一上車就"由於前面列車尚未開出...",噢,唔係o卦,當真係人越急時越多阻滯,好彩今日約o既係honey,情況同尋日好唔同,唯有嘆句運滯!!!

七點半有多終於到沙田,快步行完city super再到西田超巿,買了今晚的大餐,之後快快趕回家做大廚!!!哈哈,冬陰公湯烏冬 + Sushi + 煎雞翼腸仔, honey成日都好掛住我曾經著過o既呢d'美食',今晚佢終於等到喇,不過我太耐無下廚,買o既食物雖貴,但質素麻麻,所以Honey話上次食好味d呢!!!

食完八週年大餐已經十點,玩o左陣電腦game(駕駛巴士)就走喇,聽日仲要番工!!!

八週年呢個重要日子就係咁過o左,平淡,但快樂!!!


5 則留言:

  1. 好開心呢~ d 面一碗咁大一碗咁細o既?

    回覆刪除
  2. 恭喜你﹗祝永遠sweet sweet! (PS 你張相整得好靚呀﹗)  

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜, 8年不易過, 和一個人相愛8年更不容易, 好羨慕, 又登你地開心...(幾時先聽到你既好消息呀?) 認同jenny, 張相好有心機整呀, 幾時得閒教下我先! 講開冬陰公呢, 我喺泰國買回來的冬陰公公仔麵, 真係好味, 個湯好濃呢...最衰買得3包...係喎, 買俾你既rain杯麵 (應該你杯米粉), 又如何?  

    回覆刪除
  4. To Menu: 哈,留意到咁好o野o既,碗麵o既size同體形成正比,肥佬要食多d!!!! To 珍妮: 多謝呀,大家咁話喇!!!另外,我幫你問o左我妹喇,佢OK呀,你有咩idea可以隨時話我知喎!!!  To 仙廸: 說真的,頭幾年的確'難過'一點,因為需要時間了解同適應對方,磨擦少不免,反而呢幾年磨擦少o左好多,時間過得好快呢,哈哈!!! 嘻,我都等緊你好消息o架喎,唔知邊個快d呢,哈哈!!!另外,我食o左個Rain杯麵喇,個冬陰公味都幾濃呀,但當然都好重味精啦,佢個杯面有'210'呢個數字,似乎係卡路里,哈哈,好似好少好健康咁呢!!! to 不公開: 你竟然仲好記得當年情景呀??哈哈...睇怕得閒要向你請教番d細節了,我同honey都唔多記得喇!!!哈哈,話唔定你快d呢~.....anyway,好多謝你祝福呀!!!

    回覆刪除
  5. 我地要為好消息努力呀...

    回覆刪除