2007年6月24日 星期日

又要去順利村喇~

今日特登唔帶飯諗住同同事們出去食,點知同事們都好忙,結果叫外賣...早知我帶我媽留o既叮叮o野食好過!!!

今晚又要上training,地點係上星期帶俾我惡夢連場o既順利村...今次check o左好多次,叫埋同事幫眼,睇怕唔會再去錯地方喇o卦...

祝我好運!!!

=====================================================

哈哈,五點九收工,上星期喊住咁去過一次,今日終於順順利利咁到達喇,太好了!!!頭半堂講中國文化特質,好似上番以前CLC咁,好眼訓...!!!而後半當由旅發局o既人教,等我o地第二時遇到遊客都識得介紹香港特色!!!!原來旅發局個web有免費地圖同香港景點資訊下載,o岩晒我呢個路痴,哈哈!!!!


8 則留言:

  1. 你上星期都pre-visit左一次, 應該唔會有問題啦...順利的...

    回覆刪除
  2. To Music Lover: 唉也,唔好意思,我番到屋企先睇到你留言呢!!! To 仙廸: yup yup,好順利,打死都唔會唔記得點去!!!!哈哈!!

    回覆刪除
  3. 各位得閒去Yahoo 個 聯盟睇下 我地上個weekend 去左 Penfold Park and Beas River training 有好多相睇架    

    回覆刪除
  4. to Menu: 你答對了!!!!尋日走時都唔記得打個電話搵o下你添!!! To Music Lover: 你o地咁快有得on-site training 喇,係咪好好玩呀,一定好晒呢!!!另外,thanks so much for your offer ar, 不過我識去o架喇,嘻,唔會再咁論盡,哈哈,anyway, thanks again le!!!

    回覆刪除
  5. 系好晒 不過都好特別 我就負責向Jumping event 果時, 向 finish point 到, 一見隻馬過終點, "發" 旗呀!  

    回覆刪除
  6. 嘩,你咁快知自己specific o既工作係咩實在太好喇,我到而家都仲係矇查查咁呢!!!!! 你就好啦,可以見證比賽最重要一刻,好難得o既機會呀,不過你要預備定好多防曬用品先得喇!!!哈哈!!

    回覆刪除
  7. 其實我地報左名做乜 等re-confim 我就做左d向個場度, 粗勞果d job

    回覆刪除