2007年6月26日 星期二

生活雜錦

尋日睇到新聞講激光矯視後角膜變薄,做劇烈運動會比常人更易有角膜移位o既危機,好驚呀,仲打算今年做添o架...

========================================================

今日比較輕鬆,lunch去o左食日本o野,聽講夜晚都幾貴o架(lunch都唔係'平'喇...!),不過難得我成個星期都無飯帶,就豪d,同同事們食番一個星期lunch啦,嘻嘻哈哈,又真係幾開心o既~不過有得揀,我其實都係享受自己一個lunch係公司上o下網做o下自己o野!!

是晚去training,其間又收到同事電話,唉...呢排我趕個project成日有bug呀,都怪自己唔小心check得唔夠細緻,由於我成日要去Training,搞到成日要勞煩同事幫我執手尾,唉...唔好意思之餘又覺得自己好無用呢!!!(近排我真係好似輪盡o左...點解會咁o既??!!)

==========================================================

放工趕唔切shuttle,唯有行去CWB坐MTR,其間見到官恩娜o係對面馬路,咁過馬路時我自己狂望啦,佢塊面同手腳都比上鏡削同纖瘦,真係應大則大應細則細,而且皮膚仲好白,平時睇報紙雜誌,仲以為佢係健康膚色o既添呢!!

==========================================================

今晚training介紹不同o既馬術比賽同埋同殘疾人士相處應注意o既事項,後半堂都幾有用,不過個'翻譯'd英文真係差到不得了...佢每句說話都'actually'開首,'act'到人都癲,忍唔住早走!!!哈哈!!


沒有留言:

張貼留言