2007年6月19日 星期二

蕩失路...第N次

忙完工作,滾水淕腳衝落樓趕shuttle過中環,本來望住車尾走,點知塞車轉唔到出大路,結果我拍門上o左車,仲大呼好彩,點知...呢步原來係令我紅著眼回家的第一步...

六點半出到中環,目標係要七點到達順利村上奧馬training(計attendence的!)!!!!今日公事繁忙,lunch只有半小時讓我用同事account上網搵地圖搵巴士,重新確定今晚上堂地點後,終於找到我要的巴士,print出地圖,做足準備包唔會遲到!!!

我查到的巴士係唯一我搵到唔使轉車就到順利村總站o既巴士,巴士站表上除中環外的街道,我一概唔識,橫掂有公司shuttle落中環,所以都無再理有無第二個站近我公司!!!

印象中我check到個巴士站應該o係一條叫干諾道中o既地方,左走走右走走再問問途人,越指越遠,明明記得巴士站應該近海,無理由行得咁'內陸'...於是我決定企定定打電話,點知打晒俾大部份好友(包括義工朋友)同honey都無人接聽,唯有問人吧,點知問o左四五個,唔係唔識就係唔知指o左我去邊,望望手錶,七點十五分,點解我仲係o係中環...

心急如焚o既我覺得好無助,中環街道上放工o既人潮來去'忽''忽'(打唔到個'chung'字o既~),人人都有一個目標方向,而我卻像無主孤魂來來回回的認不清方向,叫天不應叫地不聞,我開始想哭了...

我除了狂地按電話外,都唔知可以點...結果...終於找到好友Jenny同Cindy,可惜,佢o地都唔係電腦旁,無法幫我查出確實位置...再之後打俾Vivi,太好喇,佢o係電腦前即時幫我查,仲教我行,奈何我呢位路痴還是兜o左路先去到巴士站!!!!...原來車站在我'遊中環'路線的中心點,怪不得走極都唔到...!!!!在我找到巴士站後,收到我miss call的朋友(包括honey!)亦陸續回電...'沒事了,想問路罷了...'...

七點三十五分,終於上到車,呢架車原來唔行高速公路,若果我無蕩失路o既話,搖一個鐘車去到都唔係太遲,但而家已經咁晏,真係急上加急,不過個心總算定番,始終我知道十點完堂前我一定到嘛!!!

八點半,到達順利村(要到達順利村可真一點也不順利!!!),再問途人終於搵到社區會堂...

...點解只有一班師奶o係度跳舞o既???一問之下,原來今晚呢度無奧馬training!!!!!打俾義工朋友問,原來今晚的training在我公司步行十分鐘就到的禮頓道!!!!!!咩話????我以百分百肯定的語氣同義工朋友講,我明明尋日同今日都check過,肯定Form上寫的是順利村!!!!!!

淚水忍不住從眼裡湧出,不知道引起了多少途人奇異的目光!!!!情緒激動的我打俾honey瘋狂埋怨,'點解你唔聽我電話?','點解我咁辛苦行到腳到損終於到順利村,而家竟然話我知呢度無堂上??',點解...

九點十五分,我在九龍堂站的月台,放工到而家快三小時,我竟然咩都無做過,站o係我平日六點九應該到達o既地方,沿路我仍然平復唔到心情,眼紅紅,明明自己做好晒準備,點解會得到個咁o既結局???

十點,回到家,家裡空無一人,因為爸媽細佬今晚出發歐遊,妹就跟平日一樣未回家!!!既然上唔到堂,咁我不如留o係屋企送我爸媽細佬出門好過啦...而家搞到我連當面同佢o地講句'玩得開心d'都無機會,點解???想番到屋企搵個人笑o下我傻安慰番我兩句都唔得,點解??honey又唔係HK,又話要忙OT,唔得閒tum我,點解??

十一點半,爸媽臨上機前打俾我,交托我要睇住屋企,心情差勁o既我強裝出一把開心的聲音說了句'玩得開心d',收線一刻眼淚又流出來了...

今天只是我家人去旅行十天的第一次,明天亦是我跟honey的大日子,點解我今日卻已經這麼可憐...

我好憎自己咁蠢,o係中環都可以蕩失路,好憎自己點解double check o左幾次都仲係睇錯上堂地點,好討厭...

朋友們,不用擔心,我心情激動才會寫出以上一大篇癈話,哭一下便沒事!!!另外,要同今日被我騷擾了的好友say句sorry,我在電話上說話可能大聲了,希望沒嚇壞你們,亦多謝你o地盡心盡力幫我搵路...Thank you so much!!!!


9 則留言:

  1. Feon, Oh! I am sorry to hear about your sad story about getting lost and went to a wrong training venue. Anyhow, these things happen and that's life. Maybe next time, you can make use the time table in our 聯盟 page as a double check. ML

    回覆刪除
  2. 打極電話都搵唔到人真係好慘...平安回到家便好了 btw, 如果下次去, 你應該問我點去順利村, 我住果到.......

    回覆刪除
  3. 肥培:我都覺得妳好慘,或者下次我送一本香港街道圖過妳,教埋妳點用,我好有信心一定教得識妳,唔洗唔開心! karen:你既遭遇實在太似"皆大歡喜"or "同事三分親"既攪笑劇情~!笑下就算啦唔好嬲壞自己~!唔識路唔緊要,人人都有弱點,你其他地方叻番咪得lor~! 千祈唔好怪自己~! 好似我唔識計數咁,我都冇計~!

    回覆刪除
  4. easy easy...... 笑番下啦 我明白呢種感覺o既 之不過,你唔係之前2 日都 double check 個地方係順利村架咩?點解又會唔o岩o既?

    回覆刪除
  5. 你心急, 心情唔好先有d脾氣姐, 大家都唔會怪你架...傻妹! 我都係中環路痴來架, 真係唔好意思幫唔到你呀! 屋企冇人理你, 可以搵我地班大姐呀, 我地都係你屋企人來架! 連肥培都tum你, 邊個話你人理架! 唔知你部電話可唔可以裝gps地圖? 可以的話就冇問題啦! 希望你今日大日子開開心心過啦!

    回覆刪除
  6. 多謝各位o既慰問呀,心情好好多喇...哈哈,訓多兩覺再睇番尋日,就會變成笑話一則,第二時老o左又多一側笑話可以講俾d仔女孫孫聽...呢日都可以算係我人生入面瘀事/慘事/可憐事入面o既經典!!!! to Music Lover: 無錯,that's life,有時都覺得係整定...我輪盡係一回事,運氣唔好又係另一回事...經過今次,我下星期d堂一定要check 多十幾廿次去確定地點先得!! To Menu: 托賴,無穿無爛...哈哈...乜原來你住順利村????我一路以為係觀塘...早知...唉...但你尋晚先番HK呢... To Lolo & 肥培: 好感動呀,連肥培都留言俾我呀...嗚...肥培你係咪教識o左Lolo計數呢?咁有信心教我呢個路痴,我唔係第一次蕩失路o架,呢個係我缺憾,要醫好應該有d難度...哈哈,anyway,好開心亦好多謝你o地tum我呀!!! To 阿仔: 我直到尋晚番到屋企check番個表先確定自己搞錯,但我真係double check過...唉...唯一o既解釋,應該係我俾鬼'暗'眼...我都唔知點解會咁...好彩呢d事無o係d公開試/見工度出現... To 仙廸: 我都有同事建議我裝GPS,我部機可能得,但未試過亦唔識呢!!!嗚...事實上我求助時都打o左俾超過一半大姐,你o地真係好重要o架,哈哈!!!另,多謝你o既祝福!!!!

    回覆刪除
  7. 嘩! 雖然你最後都上唔到堂, 但你o既熱心已經抵俾個最熱血奧馬義工獎俾你啦. 慚愧慚愧, 我o既training雖然全部上齊, 但無一堂準時到達, 仲要好多時都頂唔順早走.......by thw way唔洗擔心, 每一個topic都有兩個session, 呢個上唔到咪去第二個補la!

    回覆刪除
  8. 傻妹,唔駛怪自己架﹗ 最緊要,唔開心,唔好收收埋埋就好了﹗

    回覆刪除
  9. To Kanobe: 而家無法,好彩下星期有堂,如果唔係就慘喇!!!!...其實我都係抱住遲到好過無到心態o架,佢七點開始,其實好多人都趕唔切啦,但勢估唔到我趕到去竟然無堂...哈哈... To Jenny: 嘻,收到咁多人留言,我開心番晒喇,多謝呀!!!

    回覆刪除