2007年6月23日 星期六

為食鬼


為食鬼!!!Honey正一為食鬼!!!

襯我媽不在家我可以大肆使用廚房,honey便癡著我家不放,想吃我煮的東西,不過我懶買食送,所以lunch都係煮番八週年o個日o既冬陰公烏冬同雞翼,不過今次當然係進步o左啦,d雞翼金黃色無燶到,烏冬就好濃味,正!!

下午留在家睇我細個o既Video,其實係honey話要睇,點知佢睇o下睇o下訓著o左喎,可惡!!!

六點幾出街,諗住睇o下有咩o野食可以買番屋企食,點知經過Pizza Hut,見佢有優惠,而且我o地又未食過個新扭扭批,於是心郁郁想試,結果晚餐兩個人吃份量足以三個吃o既扭扭批餐,飽到成個肚突出o黎喇,不過始終都係要留起兩件批當聽日早餐,哈哈,我同honey的食量也夠誇張了!!!

吃完批,honey不斷話要食雪榚/金奇異果/飲汽水,食到我雪櫃快吉喇,為食到嚇死人,睇怕要買番唔少貨refill番個雪櫃先得喇!!!

飯後甜品,係我整o既芒果布甸,今次落少o左水/奶,整得甜得滯,成年無整過喇,份量控制得差o左添,不過honey食得津津有味呢,哈哈!!!


4 則留言:

  1. 得閒好練番d廚藝, 唔係點做周師奶呀...

    回覆刪除
  2. 咁耐無煮真係生疏呢...哈哈...不過,雖然以前住hall成日煮,不過都唔見得煮得好叻好味... 我honey咁yim尖,有排練,哈哈!!!

    回覆刪除
  3. 嚴師出高徒呀...加油!

    回覆刪除