2007年6月29日 星期五

前路茫茫

今日開開心心食完lunch,有幾位同事先番公司,剩下我同另兩個同事,三個都係contract o架,我o同另一個問有經驗d o個位同事之前佢re-new contract係點,講o下講o下大家都好灰,似乎成條team無一個想留o係度!!!

番到office,team入面除我外唯一一位女同事襯其他人行開o左後走埋o黎問我其實有無搵工,我答'無呀!!',之後佢advise我睇定好d,因為條team一個個陸續會走...

我當時唔識反應,心諗'唔好嚇我啦!'!!之後女同事再走埋o黎,好似知我心諗乜咁,話'我唔係嚇你呀,不過...'

其實上星期五一位做system admin o既女teammate走後,佢o既工作轉晒俾呢位女同事(因為佢之前都係做sys admin!),工作量倍增,佢都曾向manager反映,佢話俾多一個月公司請人,再請唔到佢都會走,因為佢今年年未結婚,唔怕走!!!!!如果佢走後,sys admin o既工作可能轉到另一同事,但佢而家已經成日叫住要走,到時個個都走我就大獲...

而且,因為我條team o係HR入面地位似乎好低,公司見sys admin走了我o地仲能應付,聽講話hold 起o左個headcount唔打算批budget請...

至於我同另一位contract同事,到而家離contract end 只有三個星期多,仲未有人搵我o地傾,跟據同事以往經歷,分分鐘係contract end前一個星期先傾...而且呢度budget咁少,我呢d嚴重under pay o既想爭取好d待遇一定好難...

似乎...似乎我真係要睇o下jobsdb 喇...好徬徨呀...


沒有留言:

張貼留言