2007年6月14日 星期四

忙病了!!!

一早同同事傾公事已經俾人問我係咪病,其實少少喉嚨痛,不過情況好似越o黎越差,有幾聲咳,本來鼻塞,但後尾又勁通,通得滯搞到吸入o既氣太凍太乾,喉嚨更加唔舒服,今日仲不斷打乞chi添...睇o黎呢幾日真係太頻撲又夜訓,尋晚落雨凍親捱病o左...

夜晚照去打波,其實都支力支力o地,Agnes同May一睇就睇得出,不過我鍾意打波,再支力都唔怕o既~不過聽日應該唔番工喇...其實都掙扎o左好耐,因為有o野要趕,但係我真係幾病,不過我應該都會係屋企做得幾多得幾多先...

唉,次次請病假都要掙扎真係慘,唔似得我有d同事無忽似病但成日sick leave,好似今日某同事又sick leave喇,搞到我都驚聽日sick leave會俾同事誤會我假病,唉...


4 則留言:

  1. 真係唔舒服就抖下la~ 你孜唔係成日拎sick leave 既 :)

    回覆刪除
  2. 多謝你呀!!!今日喉嚨好痛呀,睇怕都係發炎,好慘,唔想食o野又唔想講o野呢...

    回覆刪除
  3. 你好快d睇下醫生啦, 要快d好番, 如果唔係sat我地點玩呀...

    回覆刪除
  4. 剛睇完喇,醫生話我喉嚨好紅,作感冒,星期一要去覆診呢!!! 我估聽我都係就咁食飯喇,睇狀態啦,狀態好都可以玩夜少少o既~~ 你放心,我咁貪玩,病都玩到o架!!!

    回覆刪除