2007年6月17日 星期日

行街

今日精神再好d喇,加上可憐o既爸爸於父親節都要番工,於是我就搵咁o岩無波踼o既honey出街啦,嘻!!我o地先去街巿食o野,本來我提議去葵涌廣場,因為睇雜誌話o個度d衫好平,但honey唔願去,結果出o左尖沙咀!!!

我o地行o左陣海旁,好耐未行過喇,不過今日好潮濕,唔太好行,而且我想行加連威老道多d...(結果無行到!),之後入o左新世界中心,見到張繼聰喎,都幾想行埋去恭喜佢老婆生o左個肥B仔,又想行埋去認親認戚,同佢講我係佢師妹!!!!哈哈!!!!

再之後去海港城,睇到honey幫我睇隻錶(嘻,當我知我道我honey咁乖幫我睇o野o既時候真係好開心!!),戴上手都幾靚,不過個錶玉好大,都幾驚'鏗'爛,我等再諗諗先決定買唔買啦!!!

===================================================

期待你聽日帶俾我一個好消息!!!!加油!!!Good Luck!!!


2 則留言:

  1. hello 我終於得左啦.... thx soo much 呀 ...  

    回覆刪除
  2. 係呀, kay生左個肥b, 英文名叫james, bb好叻呀, 趕得及同爸爸張繼聰慶祝父親節...下個到張栢芝生喇!

    回覆刪除