2007年6月18日 星期一

Monday Syndrome

尋日同honey去麻布茶紡,哈哈,我第一次去咋,叫o左個番薯南瓜雪榚同一極綠茶咖啡,我其實知道自己下午唔適宜飲咖啡o架,所以只飲o左幾啖,點知夜晚都係輾轉反側,好耐都訓唔著...認真見效!!

===============================================

收到消息,雖然同原本有出入,不過都算唔錯,加油!!!

================================================

今日番工好眼訓呀,都唔知係葯力問題定我自己問題(應該同Monday syndrome都有關),嗚...仲要OT呢,不過要多謝同事大恩大德,七點放我走,呼~!!


5 則留言:

  1. 你係咪去海港城果間麻布 ah? d 野食 o 唔 ok ah?~~

    回覆刪除
  2. 係呀,就係o個間!!!我第一次食咋,個番薯雪榚幾好味呀,不過有d滯,另外個咖啡都OK!!! 總括o黎講我覺得係正常囉,唔可以話特別好食好飲!!

    回覆刪除
  3. 我多數去呢間都係食甜品, 貪坐得舒服又可以坐得耐...

    回覆刪除
  4. 你係麻布VIP?? 我第一眼睇到你留言,以為你話你係monday syndrome VIP...hahahahahha!!!

    回覆刪除