2007年6月22日 星期五

在家OT中...

勁!!Remote access番公司OT中...

=====================================================

今朝一早就同老細講我今晚做幾夜都得,因為屋企無人等我食飯,又唔使training又無約朋友honey...哈哈...

結果我全日金睛火眼做足全日,一直踩到七點幾...

呼~終於趕完!!!!

由於我唔趕時間,所以留o係公司陪o左陣另外五位teammate,八點仲同埋今日last day o既女同事一齊走!!!哈哈,番工快一年,今晚都算因公事最夜o既一晚,成績唔錯!!!!

======================================================

一個人番到屋企對住四面牆,走入細佬房用佢電腦搵草蜢d歌,哈哈...其實細佬間房尋日開始有隻草蜢入o左o黎呢,好彩細細隻而且只係o係天花行,所以我都敢同佢共處一室...哈哈...

沖完涼忽然收到同事SMS,今日趕起份o野可以出街去production喇,但user勁趕,我今晚要o係屋企OT喇,噢...

個remote access反應勁情,如果係公司,我應該大半個鐘做完o既o野而家用o左我兩個幾鐘...是夜OT到兩點...好眼訓!!!


沒有留言:

張貼留言