2007年6月5日 星期二

調位

呢幾日唔太忙,同事們個個都可以早放工,好似好happy咁!!今朝收到新sitting plan,月尾樓下裝修好我o地就要搬,到時我就要坐們口位,要負責開門收o野不在話下,仲要d人出出入入都會見到我電腦個mon,唉,到時就無而家咁free喇...(呢d應該都係身為最細o既命運!)...好唔捨得而家個窗口位呀,做到支力望o下遠o野relax o下嘛...仲有,雖然新位我唔使再同同事share一個partition,但係傾計無咁方便呀,到時實悶死...好唔想調位呀!!!

==========================================================

夜晚整理相片,忽然發現同我一齊長大o既好友同我o既合照竟然出奇地少,如果細個時同佢影多d,咁而家睇番大家由細到大o既樣貌變化時一定勁有趣!!!


4 則留言:

  1. 調位...不錯呀...可以換下新環境...我現在坐的房...無同事願意對調lor...她們說一個人坐房工作好悶... 無得「打牙骹」wor...唉....

    回覆刪除
  2. yup ar, 我都係咁話,所以我都好唔想調位呀...而家share partition有得「打牙骹」不知幾開心!!!

    回覆刪除
  3. 咁幾時裝修完呢?  

    回覆刪除
  4. 預計六月尾呀!

    回覆刪除