2007年7月30日 星期一

見工(請用私人回應!)

今日有interview呀,成年無見過工,都有少少怕技巧生疏,不過懶,最終我都無prepare,哈哈!!

由於怕露出蛛絲馬跡,所以我帶備了化妝工具、束頭髮用的橡筋、隱形眼鏡同一條西裝裙準備放工後大變身,不過由於怕西裝裙會縐,所以我著o左係面裙內,變相著o左兩條裙番工,好彩都唔太熱,哈哈!!

放工,第一次撘正五點十五分走,咁o岩我爸打俾我,原來佢係附近,於是我就有順風車坐去interview,點知...我變身需時再加塞車,開頭好驚遲到呢,好彩,最終剛好六點十五分去到,沒遲沒早o岩o岩好,簡直?一把汗!!

填表加Interview大約一個鐘,原來我舊同事都係被呢間公司employ後才認識該interviewer,等我仲一直以為佢本身識呢間公司d人才refer我呢!!Interview都算順利,interviewer更不斷強調呢個position佢o地唔介意請無任何經驗的人,還著我有朋友想轉工都可以refer(佢o地正積極expand緊!!),就咁聽落,我有一年經驗呢,請的機會不少吧!!!

In完後同同事同佢女友食飯,去o左詠黎園,今餐佢請(佢最後一日無請同事食西餅呢!),到我真係有offer時一定要請番佢食餐好o既以表謝意先得!!!

夜晚,同honey傾電話,一齊研究如果真係有offer我應該點做,得出o既結論就係最好現公司不作counter offer,咁我就唔使煩,疊埋心水resign!!!!

等我再總結下做consultant公司同in-house的好壞先:

Consultant Firm:

好:
學到IT Project Workflow
公司肯投資,條team已由兩月前的2人增至7人,還繼續expand中
學到最新system Version o既skills
接觸不同system
可以擴闊人際網絡
薪籌滿意

壞:
工作地點不定,Client是誰便要往那裡工作,可能要番大陸
工時較in-house長,因為對外,所以可能要通宵趕deadline
一年contract
做了一年又轉工,CV唔靚

In-House:

好:
人事變動後我於team中的地位提升了
做多一年CV靚d,唔會令人覺得我成日轉工
可以睇多d department的內部運作
Perm,褔利較好及全面
放工時間早

壞:
只剩我一人做development,未來OT的日子將急升
亂,學不到IT Project Workflow,做壞手勢
公司system沒打算upgrade,學不到最新Version o既skills
薪籌低

另外,仲有個大大大難題,就係公司剛轉了我做perm,上星期爭取加人工時我先講過自己很有誠意留低,若果consultant公司出了offer,我真的不敢相像自己如何開口resign...很怕會激嬲老細或令公司失望,因為我百分之二百肯定同事們無expect過我會resign,我的resign絕對係襯佢o地病?佢o地命!!!...

 


沒有留言:

張貼留言