2007年7月14日 星期六

快d番呀!!!

今朝一online諗住寫blog,點知見到honey留俾我o既message,驚喜萬分,搞到有少少眼濕濕添!!!其實前兩日開始,honey未出發我已經開始唔捨得喇,一個簡單o既message當然足以令我眼濕濕啦!!!!

Honey一星期後先番,我以為自己早就慣了honey星期一至五不在身邊,每星期只見面一兩次甚至一兩小時,但今日Honey飛了,還是好唔捨得呀,可能係因為honey太耐無試過離開我咁耐啦(佢話佢離開我一個星期不知幾開心喎,可惡!!)!!

嗚...之後一星期無得晚晚煲電話喇,但你記得要打俾我話我知你的Training Course如何、看了昇旗禮、做了好漢未呢,仲有,影多幾張靚相同買多d手信俾我呀,無手信我實唔放過你的!!!!哈哈!!

上course唔好hup眼訓,學多d見多d,玩得開心d!!!!!

==============================================

Honey十一點幾飛前打過俾我,估唔到三點幾已經收到honey的長途電話,原來佢公司有provide sim card俾佢同佢同事用呀,太好喇,唔使就住計住幾分鐘咁打,好開心呀!!!夜晚無得傾電話可以早d訓,忽然又收到honey電話,仲以為佢今日打o左唔會再打添!!!

...原來,這麼遠那麼近,唔使一日就慣喇喎,哈哈!!!


5 則留言:

  1. 你honey上京了嗎? 都係一星期姐, 應該要好好享受一下啦 (學你honey話齋), 哈哈! 阿chris之前去成半年有多, 我都覺得ok, 有時當下放假lor! 我估你地一定小別勝新婚姐...   

    回覆刪除
  2. 初頭一兩日有d唔慣, 但之後發現自己多左好多時間真覺得好free啦~ 奧運前的北京唔知點呢~

    回覆刪除
  3. 原來唔捨得都係離開一刻o者,嘻,一星期又的確無乜好掛o既,哈哈哈哈... Menu,我都覺free d,唔使留時間傾電話呢,哈哈,仲早訓o左呢!!!!  

    回覆刪除
  4. wowowow,honey呀honey呀,你o係網吧上網呀?????

    回覆刪除