2007年7月13日 星期五

第尾

尋晚約了honey食晚飯(其實本來我要打波的,臨時甩底唔好意思呢!!),我先到側魚涌再同honey一齊坐巴士去旺角,沿途我當然係不斷訴說我工作上的不如意事啦...

睇o左陣電話,我又心郁郁了,其實大半年前同事們買了的那款手機我一直很想買,而家出了白色更令我心動,之但係...我買的目的似乎只係貪靚同埋想玩window mobile,如果我買了不用來上網打字(個機有keyboard),其實是浪費了這部好機的...um...要效慮清楚我的實際需要先得!!!!

X01HT

honey陪我行街,買o左對鞋,個款幾靚,好開心,點知原來旺角中心大把喎...還好,我買的比旺中還要平接近$20蚊,七十多元的鞋子,出街撞便撞吧,而且個款都算大方,撞都唔怕!!!!另外,我仲係旺中買了對耳環,好似勁多年無係旺中買耳環了,似乎係旺中,我的確年紀大...哈...

食飯,去了'第尾牛扒',上openrice其實佢好似叫'茅屋牛扒',而餐排就係'大興',名字真多!!!食完羊同牛,侍應無問幾成熟,出o黎熟了點,'un'了點,但味道不錯,而且保證新鮮熱辣,鐵板上的汁'jaja'聲彈得好勵害,睇見都開心!!!

網上食評成日話d侍應態度差,嫌客慢,其實都唔係,都算有禮貌呀,速度快反而幾令我同honey欣賞,因為上菜時間控制很好,侍應見食到咁上下便會自動上下一道/問你點飲品,客人完全不用等,亦唔怕一次過台面上滿菜無位放/食物變涼!!!!不過快還快,侍應太快令我都急埋,問o野飲時好似都要好快咁答佢,搞到我諗唔切亂叫,估唔到太快都有壓力,哈哈!!!!

最後,俾錢時我又傻了,拎十蚊結果拎了十五蚊,變相俾多了錢,雖然係小數目,但感覺自己好似派錢/送錢咁,硬係有種唔甘心o既感覺...哈哈...


2 則留言:

  1. 俾咩牌子來架, 睇唔清楚呢, 幾多錢? 咩config? 我都想換部PDA phone呀...

    回覆刪除
  2. Softbank呀,水貨機,其實出o左大半年了,config 同dopod 838pro一樣的,價錢平很多,所以好抵買!!!!!

    回覆刪除