2007年7月18日 星期三

幾天以來每晚只能同honey講幾分鐘電話,你知嗎,呢個星期我在公司的發展簡直日日新鮮呢,真係我有好多好多o野想同你講呀!!!快d番啦!!!

3 則留言:

  1. if he can check email, send email to him to tell him la~~ I understand that only little time on phone cannot chat so much, as I need to work in China sometimes in my previous job lei~~  

    回覆刪除
  2. 都快回來了, 忍耐多一下吧! 另外, 有咩需要傾, 我都可以分擔下, 當俾個機會我practice下...

    回覆刪除
  3. 佢有得online呀,但一陣咋,我都有send過一次email,但都唔知佢見唔見到囉,哈哈!!! 哈哈,知道了,未來社工!!

    回覆刪除