2007年7月22日 星期日

お帰り!

Honey回來了!!!

我七點到機場接機,企了很久很久都不見honey,望望Billboard,原來飛機比原定時間遲很多才著陸,企到我腳仔都軟呢!!!

等候其間見到一個好似'老翻碧咸'o既鬼佬,好高好eye catching(外貌算吸引的,但係屬於唔討好o個種!!),佢身邊仲有個豆釘般o既辣妹,細細粒都唔知有無150高,古銅色皮膚加粉紅色連身短裙,仲要無帶bra突點,成隻小妖精般同'碧咸'咬耳仔,鬼咁親熱,令好多人都不時打量佢o地,仲有人用相機偷影呢對咁耀眼的外國情侶!!!講真,我覺得佢o地真係d唔知咩二打六外國明星都唔奇呢!!!!

七點七,收到honey電話呀,好開心,但原來佢仲等緊行李,於是我繼續企o係接機大堂等,大約八點,終於見到honey出o黎喇,我見佢左望右望咁,望極都望唔到我呢,哈哈!!!

買Burger King番屋企同爸媽分響,之後同honey坐機場巴士,點知可能未食o野,好快就轉到暈暈o地好唔舒服,都無乜心機講我公司o既情況俾honey知添!!!不過唔怕,之後呢個星期慢慢講番都得,哈哈!!!!

好開心又可以晚晚同Honey傾計,多謝honey買番o黎o既手信,好靚!!!


5 則留言:

  1. 噢 我上次去北京 d 專門店都唔見有筷子賣o既?? 好靚呀

    回覆刪除
  2. 呢d奧運手信真係幾靚, 上次在西安機場都見到唔少...(你屋企o岩o岩五個人喎) Burger King 拎咁耐唔會凍咩?

    回覆刪除
  3. 係呀,我都覺得好靚呀,不過我鍾意個盒多過d筷子,哈哈!!!至於另一樣,唔知大家睇唔睇到,其實係清華o既開信刀呢!!!! to 阿仔: 你上次買俾我o既key ring咪一次過有晒五隻褔娃o既,honey今次都有買,但每條key ring得一隻,無你買俾我o既咁靚,所以我都無要到,嘻!!!! to Menu: 係呀,五個人o岩o岩好呀,但唔知捨唔捨得用呢!!! 個burger番到去真係凍晒喇,但味道都仲OK呢!!!

    回覆刪除
  4. d奧運手信都幾靚喎, 我就有隻晶晶公仔, 幾得意架!

    回覆刪除
  5. “feonko”,给你推荐一个成人浏览器. 此浏览器针是一款针对“成人内容”阅读需求而推出,基于Mozilla firefox,除了搜索和tag以外,还具备在线收藏、对网页评级等功能。还有一个特别的看图功能,可经过过滤只呈现网友需要的图片 , 最重要的,它是免费的。 如何把我们的firefox火狐浏览器打造成自己的成人浏览器呢,笔者进行了一番尝试,不敢独享,写出来与大家分享,下面我们看是吧。     下面将安装步骤制作一个图文教程,帮助大家快速正确的变个魔术,让你的fiefox变成成人浏览器。 ^_^ 详细内容 : http://www.firefox-vs-ie.cn/mozilla-firefox/firefoxExtensions/20070908/8991.html

    回覆刪除