2007年7月16日 星期一

Bye!

今日同事last day,嘻嘻哈哈食過farewell lunch,放工一刻都有點不捨得呀,話晒番呢份工成年以o黎,除上星期開始變為'背對背'坐外,其餘日子大家都要share一個partition'面對面'坐,做o野做到悶時'吹吹水',所謂'朝夕相對',我同呢位同事都算最熟了,雖然事前都預o左,但1日通知就走,始終太突然了!!

夜晚8點收到老細電話,都估到大約講咩了,不出所料,佢怕同事的離職(正確點說,應該係contract end)會嚇怕我,所以向我交代我的contract正等待高層批核,同事走的原因只是有'better opportunities',而公司其實offer了perm及salary adjustment給同事的!!我當然明白啦,但我離contract end只差一星期了,我還未知將獲得的package,雖然我好'Hup',但並示代表我一定要accept公司的offer呢,到時我唔accept,公司又要再adjust及再等approve,我也難保我contract end後未有contract在身會不會上班呢!!!

同事已把我resume send去一間consultant公司了,希望早日有得interview啦,學同事們話齋,我要strong d先得!!


沒有留言:

張貼留言