2007年7月4日 星期三

期待

一早update埋Resume同Cover Letter send 俾朋友幫我Apply,因為佢公司有referral program,所以要搵佢幫手!!!

呢個朋友認真唔話得,佢仲幫我執埋Resume添,原來我一直將HKCEE同HKAL o既Result調轉放,又會咁'大'o既錯都犯o既,仲要同一個format o既Resume我已經用足三年...都唔知幾多application因為咁而fail o左哩...

四個星期內無消息就即係申請失敗,而家距離我contract得番兩星期多...若兩星期內無消息我就會re-new,有offer就要1 month notice,若果兩星期內有消息,咁我contract end 後即番新工都得,就算唔轉工都可以拎住個offer向而家公司爭取更理想待遇...um...一切都好似同時間競賽咁呢,希望快d有消息啦!!!


3 則留言:

  1. 總算有機先啦, good luck!

    回覆刪除
  2.  又會咁唔小心 不過而家糾正番都唔遲 肯定好快有消息!!

    回覆刪除
  3. 咁又係,最緊要之後唔好再錯呢!!! 希望承大家貴言啦!!

    回覆刪除