2007年7月17日 星期二

我的價值

第一日上班見不到同事呢,望著新office內我坐的area,四個partition入面一個未搬有office前已離職,尋日又多一人消失,再一個月後,team內我唯一的女同事也要離開...另一條team的女同事今日行過我桌前也對我說"Feon,你遲d咪坐晒4張台??"...唔只四張台,仲係做4個人o既工作...如果人工可以豆番四份又唔區...

想著想著,如果我可以好似同事咁1日通知就忽然消失都唔錯...

夜晚,同事打俾我交換情報,原來老細同同事上星期五傾contract一刻其實未firm package...似乎...我要有心理準備我可能要無contract在身去番工,甚至package唔理想都要accept...

我問同事,以佢多年經驗睇,我現在的profile在出面巿場價值多少,出來的答案嚇了我一跳呢...

似乎,我對自己o既價值有多少還是毫無概念,同事講得o岩,我應該出去見o下工,就算一心打算留係而家間公司都好,至少知道自己價值幾多,唔可以任由而家公司擺佈!!!!!

我要努力!!!!


5 則留言:

  1. 我都贊成ah ~ 見下工係有好處的 :)

    回覆刪除
  2. 魚唔過塘唔肥呀 加油呀!!!

    回覆刪除
  3. 究竟佢的答案係咩呢~? Tell me later.

    回覆刪除
  4. 唉,搵工呢樣o野從來都係最麻煩o既!!!!唉...而且而家仲要得咁少時間!!!!! 多謝大家支持,我會努力的!!!

    回覆刪除
  5. 只有你show到俾人睇你有料,去到邊你都有價值架勒﹗

    回覆刪除